ROZVRH A REZERVACE
BARRE

Níže uvedený rezervační systém slouží pouze k lekcím Barre. Individuální tréninky Reformer pilates nemají daný rozvrh a je nezbytné se rezervovat pouze telefonicky na tel. čísle: +420 608 308 758, dle aktuální dostupnosti.

Multisport karty neakceptujeme, děkujeme za pochopení.

 

JAK SE REGISTROVAT?

1. Založte si účet kliknutím na „PŘIHLÁŠENÍ“ –> vytvořit bezplatný účet.

2. Zapamatujte si pro své další přihlášení heslo.

JAK SI REZERVOVAT MÍSTO NA LEKCI?

1. Přihlaste se do svého profilu.

2. Vyberte lekci, o kterou máte zájem. Klikněte na „Rezervovat lekci“ nebo „Rezervovat kurz“. Při přihlašování na jednotlivou lekci, vyberte z nabízených možností: jednotlivý vstup (1 vstupová permanentka nebo permanentka na 10 vstupů).

3. Platba online je bezpečná a pohodlná. Jednou z možností je i bankovní převod. Ke každé lekci je i přiřazena permanentka. Další informace v záložce CENÍK.

PODMÍNKY REZERVACÍ A STORNA LEKCÍ

Registrace a rezervace probíhá přes rezervační systém Sportimea. Pro přihlášení je nutné si vytvořit bezplatný účet v rezervačním systému. Pomocí tohoto účtu pak můžete svoje rezervace, případně náhrady jednoduše spravovat. Platby probíhají přes platební bránu ComGate Payments, a.s..

Pokud v rezervačním systému něco nefunguje, podívejte se prosím na této stránce níže na možné problémy s rezervačním systémem nebo kontaktujte support@sportimea.com.

VČASNÉ ODHLÁŠENÍ LEKCÍ

Je nejpozději 12 hodin před lekcí. Odčerpaná permanentka (vstup na lekci) se vám vrátí pouze v případě, že se odhlásíte včas. Později už se odhlásit nejde. Přihlášením na lekci berete i riziko, že v případě dopravy nebudete schopni se dostavit včas na lekci a nebo v případě zdravotní indispozicích Vás nebo Vašich dětí.

NÁHRADNÍCI

V případě plného počtu na lekci, se můžete nahlásit jako náhradník. Náhradníků lze přihlásit pouze 5. Při uvolnění místa budete informováni e-mailem a můžete se registrovat jako účastník. Mail, který vám přijde, je pouze informativní. Přijde všem přihlášeným náhradníkům. Pak je ještě potřeba se na lekci přihlásit. (Může se stát, že se někdo přihlásí dřív než vy.)

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY a GDPR

Více naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách a GDPR, které naleznete níže na stránce pod čarou.

Možné problémy s rezervačním systémem:

1. Blokování komunikace na firemní síti ve Vašem zaměstnání. Některé firmy mají ochrané filtry, které blokují web stránky. Proto je možné, že Vám přihlašování a rezervace v práci nemusí fungovat. Aktivaci účtu je možné dokončit pomocí RESET HESLA. Změnou hesla jednoduše dokončíte aktivaci Sportimea účtu. Prosím udělejte to mimo Vaši práci, např. u sebe doma nebo přes Váš smartphone. Pokud bude problém přetrvávat, napište na: support@sportimea.com

2. Problém se registrací Pokud Vám nepřišel e-mail s aktivací, podívejte se prosím nejdříe do složky Spam. Při problémech s aktivací můžete využít funkci “Zapomněli jste své heslo?” V případě, že aktivace stále nefunguje, doporučujeme ověřit správné nastavení Cookies ve Vašem webovém prohlížeči. Pokud se Vám nedaří účet vytvořit, kontaktuje prosím podporu systému na support@sportimea.com.

3. Nečinnost rezervačního systému. Systém se po vyplnění formuláře a jeho odeslání tváří “jakoby nic”. Pro správné fungování rezervačního systému je potřebné mít povolené Cookies ve Vašem web prohlížeči. Používáním rezervačního systému souhlasíte s používáním Cookies.

4. Nepřišel mi aktivační e-mail Je potřeba podívat se ve Vašem e-mailu i do SPAMu (nevyžádané pošty). Pokud tam aktivačný e-mail není, obratťe se prosím na support@sportimea.com.